Nowy Aplikator wieloigłowy - Wałek do igłoterapii (średni 72mm) Zobacz większe

Aplikator wieloigłowy - Wałek do igłoterapii (średni 72mm)

Nieoceniony w zwalczaniu przeczulic w przebiegu zespołów korzeniowych.

Aplikator wieloigłowy LYAPKO „Wałek uniwersalny” 3,5 Ag

Zmniejsz napięcie mięśni i stres dzięki unikatowemu przyrządowi do masażu jakim jest Aplikator wieloigłowy LYAPKO. Jest to produkt najczęściej stosowany do masażu dużych części ciała tj. plecy, krzyż, lędźwie, okolice pośladków, klatkę piersiową, brzuch i kończyny. Ten wielozadaniowy produkt może być doskonałym rozwiązaniem na prezent dla niego i dla niej!

Jak działa Aplikator wieloigłowy LYAPKO?

Pomaga w odnalezieniu punktów, które mają dobroczynny wpływ na organizm i pozwalają na jego znormalizowanie. Te punkty są rozmieszczone w różnych odległościach, a wałek pozwala na ich wykrycie. Oddziaływanie na obszary wspomagające i odcinki nadwrażliwości przez około  5/10 minut sprawia, że pacjent czuje, że jego samopoczucie znacznie się poprawia, ból przestaje być nieznośny, a zdolność do pracy znacznie wzrasta. Miejsce aplikacji jako źródła pomocy daje komfortowe i przyjemne odczucia.

Wałek rehabilitacyjny przeznaczony jest do masowania różnych części ciała. Dzięki swojemu uniwersalnemu rozmiarowi może być używany nie tylko na plecach, pośladkach, klatce piersiowej czy brzuchu ale również na szyi rękach lub nogach. Ten wielozadaniowy masażer działa pobudzająco, przynosci ulgę w bólach mięśniowo-krzyżowych oraz doskonale uelastycznia skórę.

To doskonały wałek likwidujący cellulit i rozstępy. Przyrząd ma również szczególne zastosowanie w zabiegach wyszczuplających i modelujących sylwetkę. Aplikator wieloigłowy zalecany jest do masażu twarzy – pomaga podnieść drugi podbródek, silnie oddziałuje na mięśnie oraz poprawia owal twarzy. Sprawdza się w tym miejscu ze względu na minimalny odstęp między igłami.

• Choroby i uszkodzenia układu oporowo-ruchowego
  • Choroby układu nerwowego (parestezje / przeczulice, niedoczulice)
  • Zabiegi wyszczuplające i korygujące sylwetkę

Jak używać wałka Lyapko?

• Czas trwania – średnio ok. 10-15 min (dokładny czas zależny jest od wrażliwości skóry oraz od konkretnych objawów)
  • Okres terapii – 10-14 dni
  • Częstotliwość – co 2/4 tygodnie
  • w neurologi zgodnie z zaleceniami terapeuty.

• Rozstaw igieł: 3,5 mm
  • Wymiary: 45 x 72 mm
  • Ilość igieł: 496
  • Skład: miedź, żelazo, cynk, srebro, nikiel, guma medyczna