Żel do dezynfekcji dłoni i skóry Dermosecure 400 ml ALKOHOL 61% Zobacz większe

Żel do dezynfekcji dłoni i skóry Dermosecure 400 ml ALKOHOL 61%

Bardzo mocny żel antybakteryjny do rąk (400 ml) na bazie alkoholu oraz naturalnych składników, który pomaga chronić skórę dłoni przed bakteriami i wirusami.

Wysoce skuteczny bardzo mocny żel antybakteryjny do rąk Dermosecure to produkt, który w swoim składzie zawiera 61% alkoholu, przez co jest bardzo skuteczny w walce z bakteriamikoronawirusem i innymi chorobami powstającymi przez nieodpowiednią higienę dłoni. Żel jest wydajny, bardzo dobrze rozprowadza się skórze i szybko się wchłania. Pojemnik posiada wygodny dozownik ułatwiający wydobycie produktu z opakowania. W składzie żelu znajdują się: kwas hialuronowy oraz ekstrakt z rumianku, które mają właściwości łagodzące i nawilżające, dzięki czemu nie produkt nie podrażnia skóry. Żel antybakteryjny do rąk jest w 100% naturalny. Jest niezbędnym produktem do dezynfekcji skóry dłoni, gdy nie ma dostępu do mydła. Zawsze warto mieć go pod ręką, a dzięki niewielkiemu rozmiarowi zmieści się do plecaka czy torebki.

Żel antybakteryjny Dermosecure – właściwości:

• dezynfekuje i myje skórę rąk,
  • skutecznie chroni przed bakteriami i wirusami,
  • zawiera 61% alkoholu,
  • nie zawiera drażliwych substancji chemicznych,
  • nie wysusza skóry,
  • zawiera nawilżający kwas hialuronowy,
  • pozostawia uczucie świeżości,
  • posiada wygodne opakowanie,
  • nie wymaga użycia wody ani mydła.

Sposób użycia:

Niewielką ilość nanieść na dłoń i rozprowadzić po całej powierzchni skóry, następnie pozostawić do wyschnięcia. Pamiętaj o dokładnym umyciu obszaru między palcami i okolic kciuków.

Według raportów WHO większość zakażeń występuje poprzez niedokładne mycie i nieprawidłową higienę rąk. Zalecenia wskazują, że żel antybakteryjny to najskuteczniejsza forma ochrony przed zarażeniem koronawirusem SARS-CoV-2.

SKŁAD:
Alcohol Denat., Aqua, Glycerin, Polyacrylate Crosspolymer-6, Biosaccharide Gum-1, Sodium Levulinate, Glyceryl Caprylate, Sodium Anisate