Aplikator wieloigłowy - Wałek do igłoterapii (twarz / małe powierzchnie)

Wałek wieloigłowy Lyapko (mały)

Dostępny
Brutto
Ilość

Gwarancja bezpiecznych zakupów

Certyfikat SSL, Płatności Online

Najwyższa jakość produktów

Tylko oryginalne towary

Szybka i bezpieczna dostawa

Ekspresowa przesyłka kurierska

Aplikator wieloigłowy LYAPKO Wałek do twarzy 3,5 Ag
To najmniejszy aplikator wieloigłowy spośród wszystkich wałków zaprojektowanych przez dr Nikolaya Lyapko. Kosmetyczny wałek do twarzy pomaga poprawić elastyczność oraz sprężystość skóry oraz znacznie zmniejszyć zmarszczki.
W rehabilitacji skutecznie pomaga w dostarczeniu bodźców mających na celu stymulacje układu nerwowego. Skutecznie reguluje pracę układu nerwowego w przypadkach parestezji / przeczulic w przebiegu zespołów korzeniowych.

Jak działa wałek do twarzy Lyapko?
Aplikator Lyapko posiada w pełni bezpieczne igły, które nie powodują uszkodzenia nawet najbardziej delikatnej skóry na szyi oraz twarzy. Wałek doskonale stymuluje organizm do samoleczenia, normalizuje napięcie mięśniowe, poprawia krążenie krwi, a także funkcję układu nerwowego, oddechowego oraz trawiennego.
To wszystko możliwe jest dzięki kilku mechanizmom: działaniu odruchowo-mechanicznemu, humoralnemu oraz galwaniczno-elektrycznemu.
Wałek Lyapko nie jest przeznaczony do stosowania tylko i wyłącznie do twarzy. Idealnie sprawdza się również w przypadku masażu pośladków, brzuchu oraz plecach.
Przyrząd skutecznie usuwa skurcz oraz ból (np.: przy nerwobólach nerwu trójdzielnego, zapaleniu nerwu twarzowego). Jest przydatny podczas masażu owłosionej części głowy, miękkich stawów kończyn, masażu nadgarstka lub stopy. Swoim rozmiarom wałek do akupresury twarzy zawdzięcza możliwość dokładnego pracowania na miejscach wokół odcinków uszkodzonych (np.: urazów, zrostów pooperacyjnych, złamań), wokół rozszerzonych żył (żylaków), poza miejscami zaognionymi. Idealnie nadaje się również do masażu stawów.

Masaż twarzy, szyi i dekoltu z zastosowaniem wałka wieloigłowego Lyapko wpływa na zmiejszenie zmarszczek mimicznych na twarzy. Systematyczne stosowanie wałka kosmetycznego pomaga kształtować owal twarzy, zlikwidować drugi podbródek oraz wywołuje efekt natychmiastowego liftingu, dzięki czemu skóra staje się napięta i wzmocniona. Po masażu wałkiem z igłami skóra bardzo dobrze wchłania składniki aktywne zawarte w preparatach kosmetycznych.
Jak używać wałka kosmetycznego?
Czas oddziaływania: ok. 10-15 min
Należy masować po liniach masażowych ze średnią intensywnością oddziaływania
Częstotliwość: co 2/4 tygodnie
w neurologi zgodnie z zalecaniami terapeuty